Regulamin Sklepu
-
Zasady ogólne
-
Licencja i korzystanie z produktów płatnych oraz bezpłatnych
-
Wymagania techniczne
-
Realizacja zamówienia
-
Odstąpienie od umowy
-
Postanowienia końcowe
Definicje
Sprzedawca – Karolina Kulpińska, ul. Sienkiewicza 164 w Bobrownikach, 42-583. W celu indywidualnego rozpatrzenia należy skontaktować się ze sprzedawcą drogą mailową pod adres: kontakt@sukcesmedia.pl
Sklep Internetowy – serwis internetowy znajdujący się pod adresem www.sukcesmedia.pl prowadzony przez Karolinę Kulpińską w ramach działalności nierejestrowanej.
Klient/Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna, która zawiera Umowę Sprzedaży lub korzysta z innych Usług Sklepu Internetowego.
Konsument – rozumie się przez to osobę fizyczną, która zawiera Umowę Sprzedaży w celu bezpośrednio niezwiązanym z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową.
Produkt – dostępne w sklepie przedmioty cyfrowe, możliwe do nabycia drogą elektroniczną.
Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktów w rozumieniu Kodeksu cywilnego, zawierana pomiędzy Sprzedawcą a Klientem.
Zamówienie – wola nabycia Produktu przez Klienta przy jednoznacznym zaakceptowaniu jego wartości, skutkujące zawarciem Umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
1. Zasady ogólne
- Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego Sukces Media, w tym:
Składania zamówień na Produkty dostępne w Sklepie Internetowym, dostarczania ich oraz przetwarzania danych w celu dokonania transakcji.
- Zabrania się prowadzenia działań niezgodnych z interesem Sprzedawcy oraz Konsumentów korzystających z serwisu – w tym ingerencja w treść strony promującej mowę nienawiści lub Towary inne, niż dostępne w asortymencie sklepu.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia techniczne strony, utrudniające jej prawidłowe funkcjonowanie. W przypadku usterek technicznych leżących po stronie serwisu – zostaną podjęte wszelkie działania, aby jak najszybciej umożliwić prawidłowe korzystanie ze strony. Kupujący powinien poinformować Sprzedawcę o błędzie strony w celu jego usunięcia.
- Umowa sprzedaży obliguje obydwie strony do wywiązania się z jej warunków. Wymaga podania odpowiednich danych do prawidłowego zrealizowania zamówienia oraz poniesienia kosztu za produkt, który zostanie dostarczony przez Sprzedawcę po zatwierdzeniu płatności.
- W przypadku niewywiązania się z umowy finansowej bądź naruszenia praw autorskich przysługujących sprzedającemu i bliżej opisanym w punkcie 2 – możliwe jest rozpatrzenie sporu za pośrednictwem niezależnych organizacji bądź instytucji sądowych.
- W pierwszej kolejności należy podjąć wszelkie możliwe działania polubownego rozpatrzenia sporu, zgłaszając sprawę między innymi do:
- Sprzedającego.
- Sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
- Wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Kupującym a Sprzedawcą,
- Powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
2. Licencja i korzystanie z produktów płatnych oraz bezpłatnych
- W przypadku nabycia produktów płatnych, których wartość opisana jest na stronie w kwocie brutto Klient zobowiązuje się do pokrycia kosztów związanych z nabyciem towaru najszybciej jak to możliwe. Po zatwierdzeniu płatności produkt cyfrowy zostaje przekazany drogą elektroniczną do wykorzystania w celach własnych.
- Zabrania się powielania produktu w celach komercyjnych oraz nieuprawnionym do jego korzystania osobom trzecim, co reguluje ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
- Korzystanie z bezpłatnych treści dostępnych na stronie nie wiążę żadnej ze stron, poza poszanowaniem praw autorskich do zawartych na niej treści wizualnych oraz tekstowych.
- W przypadku materiałów udostępnianych drogą mailową, należy zapoznać się z polityką prywatności i potwierdzić jej zasady przetwarzania danych w celach marketingowych.
3. Wymagania techniczne
W celu prawidłowego korzystania z dostępnych funkcjonalności w Produktach oraz udostępnionych na serwisie Sukces Media treści, należy upewnić się czy zostają spełnione poniższe warunki:
- Dostęp do Internetu oraz sprawne urządzenie umożliwiające korzystanie z wybranej przeglądarki.
- Aktywny adres email.
- Włączona obsługa ciasteczek – plików cookies, o których więcej napisano w Polityce Prywatności.
- Bezpłatna wersja programu Canva, umożliwiająca korzystanie z udostępnianych plików PDF.
4. Realizacja zamówienia
- Aby złożyć zamówienie, należy kolejno:
- a) wybrać oraz dodać do koszyka produkty dostępne w ofercie sklepu.
- b) po przejściu na stronę transakcji możliwej dzięki kliknięciu na koszyk widoczny w prawym górnym rogu, należy wpisać dane osobowe potrzebne do realizacji zamówienia, w tym: Imię i Nazwisko, Adres email, Telefon oraz dobrowolnie zatwierdzić warunki Regulaminu Sklepu.
- c) Klient ma prawo zrezygnować z otrzymywania dodatkowych treści marketingowych. W przypadku, kiedy uzna to dla siebie za korzystne, należy zapoznać się z Polityką Prywatności.
- d) Po uzupełnieniu formularza oraz wybraniu metody płatności, należy uregulować rachunek najszybciej jak to możliwe, aby Sprzedawca mógł wywiązać się z odpowiedzialności dostarczenia Produktu.
- Produkt zostaje przesłany na podanego przez Kupującego maila zaraz po zaksięgowaniu płatności.
- Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć produkt bez wad.
- Wszelkie reklamacje i pytania dotyczące produktu należy zgłaszać na maila: kontakt@sukcesmedia.pl. Reklamacje zasadne zostaną rozpatrzone przez Sprzedawcę w ciągu 14 dni. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do braku odpowiedzi w przypadku pytań niezwiązanych bezpośrednio z realizacją zamówienia.
- W przypadku pobranych produktów cyfrowych nie uznawane są zwroty Produktu.
- Klient może skorzystać z dowolnej formy płatności wymienionej na stronie, w tym:
a/ przelew bankowy
b/ szybki przelew za pośrednictwem platformy Autopay
- Możliwe jest wystawienie faktury VAT na życzenie Klienta.
- Umowa Sprzedaży jest zawierana jednorazowo po wykonaniu wyżej wymienionych kroków i nie wygasa.
5. Odstąpienie Konsumenta od umowy
- Konsument, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
- Powyższe prawo nie obowiązuje w przypadku, gdy Klient otrzyma i aktywuje produkt cyfrowy zapisany na nośniku materialnym o czym mówi poniżej cytowany Art. 38 z ustawy o prawach Konsumenta:
„Art. 38 Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: (…)
13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.”
- Klient dobrowolnie zrzeka się prawa do odstąpienia od umowy w chwili finalizacji transakcji.
6. Postanowienia końcowe
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w ofercie produktów wchodzących w zakres ich aktualizacji oraz stałych i okresowych zmian cen.
Powyższy regulamin został wprowadzony 13.09.2023 i obowiązuje do odwołania. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie.